تحلیل رفتار کاربران مختلف و نحوه استفاده از آن در راستای موفقیت با استفاده از SEO
نحوه تحلیل رفتار کاربران در سایت توسط گوگل آنالیتیکس
این ابزار نه تنها رایگان است، بلکه با ارائه ویژگیهای منحصربهفرد مانند نقشههای حرارتی (Heatmaps) و ثبت جلسات کاربران (Session Recordings)، درک عمیقی از رفتار بازدیدکنندگان سایت به شما میدهد. میانگین زمان صرف شده در وب سایت مشخص کننده میزان کیفیت محتوا، طراحی عالی و همچنین UI خوب است. هر چه میانگین زمان صرف شده در سایت بیشتر باشد موتورهای جستجو آن را نشانه تعامل بیشتر کاربران دانسته و اولویت بالاتری به سایت شما می دهند. در این قسمت از آموزش تحلیل رفتار کاربر با گوگل آنالیتیکس به این مقوله می پردازیم. اگر تعامل کاربر را در سایت خود ردیابی نکنید اطلاعاتارزشمندی را از دست خواهید داد.
همزمان، نظارت بر رقبا به شما دیدگاههای ارزشمندی درباره استراتژیها و عملکرد آنها میدهد. این اطلاعات میتواند منجر به کشف فرصتهای جدید یا شناسایی تهدیدهای بالقوه شود. پایش مداوم همچنین امکان بهبود مداوم استراتژیها و حفظ مزیت رقابتی را فراهم میکند. در نتیجه، این رویکرد به کسبوکار کمک میکند تا در بازارهای پویا و رقابتی، همواره گام جلوتر از دیگران باشد. ارزیابی تجربه کاربری (UX) و طراحی رابط کاربری (UI) در وبسایتهای رقیب به شما کمک میکند تا ضعفها و قوتهای طراحی آنها را شناسایی کنید. بررسی نحوه دسترسی به اطلاعات، ساده بودن فرآیندهای سایت، و طراحی بصری میتواند نشاندهنده تجربه کاربری رقیب باشد.
Keyword Catcher با استفاده از هوش مصنوعی، با تولید طرح کلی پست برای هر کلمه کلیدی تولید محتوا را ساده کرده. این ابزار به شما کمک میکند تا محتوای هدفمند و جذاب برای مخاطبان خود ایجاد کنید و رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو بهبود بخشید. با Keyword Catcher میتوانید کلمات کلیدی را بر اساس موضوع، حجم جستجو، رقابت و سایر معیارها فیلتر کنید و گزارشها را محدود کنید تا شامل کلمات کلیدی شوند که از قبل میدانید رتبه خوبی دارند. همچنین این ابزار تحلیل سایت با AI، نمای دقیقی از رتبهبندی کلمات کلیدی و روندها ارائه میدهد. Hexometer میتواند وبسایت شما را به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته نظارت کند و تمام مشکلات امنیتی را قبل از اینکه روی سایت و کاربران آن تأثیر بگذارد، شناسایی کند. یکی از مزایای این ابزار این است که نیازی به نصب نرمافزار ندارد زیرا Hexometer در فضای ابری کار میکند و نتایج را به صورت بلادرنگ ارائه میدهد.
جمعآوری دادههای لازم برای تحلیل رفتار کاربران رقیب یکی از مهمترین گامها در بهبود استراتژیهای رقابتی است. با استفاده از دادههای دقیق، میتوان رفتار کاربران وبسایتهای رقیب را شبیهسازی کرده و نقاط قوت و ضعف آنها را شناسایی کرد. این دادهها میتوانند شامل اطلاعات ترافیکی، الگوهای تعامل کاربران، محتوای پربازدید و عملکرد صفحات وبسایتها باشند. ابزارهای مختلفی مانند Google Analytics، Hotjar و SimilarWeb به جمعآوری و تحلیل این دادهها کمک میکنند. با تحلیل این دادهها، کسبوکارها میتوانند تصمیمات بهتری در خصوص طراحی تجربه کاربری، بهینهسازی محتوا و استراتژیهای بازاریابی اتخاذ کنند.
اگر قصد استفاده از سایر ابزار ردیابی رفتار کاربران علاوه بر Google Analytics هستید، استفاده از این سیستم به شما توصیه می شود. برای بسیاری از مالکین وب سایت ها و صاحبان کسب و کارهای اینترنتی بهینه سازی موتور جستجو (Search Engine... برای فعال سازی ردیابی لینک های افیلیت باید در پیشخوانوردپرس به مسیر گوگل آنالیتیکس » تنظیمات رفته و در تب Publisher روی Add Another Link Path کلیک کنید. ضریب بازگشت مشخص کننده درصد کاربرانی است که وارد وب سایت شما شده و بدون اینکه وارد صفحه دیگری شوند از وب سایت شما خارج می گردند. در این قسمت شما می توانید پربازدیدترین صفحات و پست های وبلاگ تان را مشاهده کنید.
این روش به عنوان یک روش تحلیل دادههای اجتماعی و بهبود استراتژی بازاریابی در شبکههای اجتماعی استفاده میشود. به عبارت دیگر، در این روش، دادههای مربوط به شبکههای اجتماعی مورد بررسی قرار میگیرد تا روابط بین افراد و الگوهای رفتاری آنها بررسی شود. Freshping در هر دقیقه حداکثر 50 بار سایت شما را بررسی میکند و بر URLهای HTTPS یا HTTP، ICMP Ping، web sockets، DNS، UDP و TCP را از 10 مکان مختلف در سراسر جهان نظارت میکند. اگر وبسایت شما به هر دلیلی از کار بیفتد، Freshping فوراً به شما پیامک یا ایمیل میزند. علاوه بر این، میتوان آن را به راحتی با ابزارهای مختلفی مانند Twilio و Slack ادغام کرد. مدیر وردپرس یک وبسایت آموزشی در زمینه آموزش وردپرس است که در سال 1397 تأسیس شده است.
برخی ابزارهای تحلیلی مانند Hootsuite و Buffer امکان تحلیل الگوهای رفتاری مشتریان در شبکههای اجتماعی را فراهم میکنند. با استفاده از این ابزارها، شرکتها میتوانند بهترین زمان برای ارسال پیام به مشتریان خود را پیدا کنند. این ابزار بر اساس الگوریتمهای هوش مصنوعی دستورالعملهایی را گام به گام برای کمک به کاربران، بهبود رتبه وبسایت در نتایج جستجو و دستیابی به مخاطبان بیشتر ایجاد میکند. Screpy از تجزیه و تحلیل و ارائه امتیازات سئو گرفته تا ارائه راهحلهای شخصی سازی شده، یک ابزار سئو جامع است که هر کسی میتواند برای بهینهسازی وبسایت خود به طور موثر از آن استفاده کند. Hexometer یک ابزار نظارت بر وبسایت (Website Monitoring) است که از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل وبسایت و شناسایی مشکلات مختلف استفاده میکند. این ابزار به صورت بلادرنگ اطلاعات مهمی درباره عملکرد سایت (site Performance) شما مانند زمان خرابی، مشکلات سئو، صفحات خراب، خطاهای جاوا اسکریپت، امنیت، مشکلات پیکربندی و سرعت صفحه ارائه میدهد.
برای کاهش نرخ بازگشت و نگهداشتن کاربران در وبسایت، میتوان به بهبود محتوای صفحات، سرعت بارگذاری وبسایت و دسترسی آسان به اطلاعات مورد نیاز کاربران پرداخت. در این مقاله سعی شد با نحوه رفتار کاربران در سایت که توسط گزارش های behavior گوگل آنالیتیکس ارائه می شود آشنا شوید. امیدواریم این آموزش ها برای شما مفید واقع شوند، برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این ابزار کاربردی می توانید مقاله های زیر را دنبال کنید. Amplitude یکی دیگر از ابزارهای محبوب برای بررسی رفتار کاربران در وبسایت است. با استفاده از Amplitude میتوانید بخشهایی را که کاربران بیشترین استفاده از آن را دارند ببینید. اتفاقات مختلف از جمله پخش ویدئو، اسکرولکردن، کلیککردن و … را آنالیز میکند.
پرسونای مخاطب بر اساس ویژگیهای جمعیتی (سن، جنسیت، موقعیت مکانی، تحصیلات و غیره) تعریف میشود. این دادهها شامل اطلاعاتی مانند پروفایل کاربران، فعالیتهای آنها، ارتباطات و روابطشان با دیگر کاربران و ... ابتدا باید در پیشخوان وردپرس به مسیر گوگل آنالیتیکس »افزودنی ها رفته و Ads Tracking را نصب وفعال سازی کنید. با فعال سازی افزودنی به مسیر گوگل آنالیتیکس » تنظیماترفته و روی تب eCommerce کلیک کنید. محتوای با عملکرد بالا را از نظر بازدید از صفحه، زمان در صفحه و نرخ پرش پایین شناسایی کنید.ویژگی های مشترک محتوای موفق را تعیین کنید و آن عناصر را در محتوای آینده تکرار کنید.
این ابزار به شما کمک میکند تا دقیقاً بدانید که کاربران چه فعالیتهایی انجام میدهند (کلیک بر روی دکمهها، پر کردن فرمها، خرید محصولات و غیره) و این دادهها را برای تحلیلهای عمیقتر استفاده کنید. با عضویت در سرویس زی لایسنس، پنلی برای شما فراهم میشود که با آن میتوانید به تمام محصولات خود لایسنس اختصاص دهید و از محصولات و خدمات خود محافظت کنید. این کار به شما کمک میکند تا جلوی انتشار و استفادههای غیرمجاز از محصولات خود را بگیرید و به درآمد بیشتری دست یابید. بر روی Exit Pages کلیک کنید، این مورد می تواند اطلاعات خیلی خیلی مفید و حیاتی از وب سایت را در اختیار شما قرار دهد زیرا می توانید میزان خروج کاربران را از سایت مشاهده کنید . بیاید تا باهم فروش رو بالاتر ببریم، تجربه مشتریان خودمونو بهتر کنیم، داده ها و اطلاعات را یکپارچه کنیم و از اوقاتی که در سر کار می گذرانیم لذت ببریم.
با تحلیل الگوهای رفتاری مشتریان، شرکتها میتوانند محتواهایی را ایجاد کنند که بیشترین جذابیت را برای مشتریان دارند و آنها را به عنوان مخاطبان خود در شبکههای اجتماعی جذب کنند. هوش مصنوعی میتواند بر اساس دادهها تصمیم گیری کند و الگوها و روندهایی را که ممکن است از دید یک انسان پنهان بمانند، شناسایی کند. این امر به شما کمک میکند تا تصمیمات بهتری برای بهبود عملکرد وبسایت خود بگیرید. Freshping وبسایت شما را بررسی کرده و خطاها را قبل از اینکه کاربران متوجه شوند، شناسایی میکند. صرف نظر از اینکه چه نوع وبسایتی دارید، Freshping میتواند به طور موثر سایت و برنامههای شما را نظارت کند.
Google Analytics را در وب سایت خود راه اندازی کنید تا اطلاعات ضروری در مورد بازدیدکنندگان خود را جمع آوری کنید. این ویژگی ها به صورت پیش فرض فعال نیستند و بسیاری از کاربران از وجود آنها اطلاعی ندارند. در این قسمت از آموزش تحلیل رفتار کاربر در گوگل آنالیتیکس به بررسی این ویژگی ها و ابزارهای گوگل آنالیتیکس برای ردیابی تعامل کاربر با فروشگاه eCommerce و User Engagement می پردازیم. درک نیازها، علایق و الگوهای رفتاری کاربران میتواند شما را در ارائه خدمات و محصولات بهتر یاری کند. همچنین، نظارت بر رقبا به شما امکان میدهد تا استراتژیهای آنها را تحلیل کرده و روندهای جدید بازار را شناسایی کنید.
علاوه بر این، با پیگیری الگوهای بلندمدت در رفتار کاربران، UBA میتواند نشانههای تقریباً نامحسوس را که پیچیدهترین حملات سایبری به جا میگذارند، تشخیص دهد. به عنوان مثال، بازاریابان و طراحان محصول اغلب دادههای رفتاری کاربران را پیگیری میکنند تا بفهمند مردم چگونه با برنامهها و وبسایتها تعامل دارند. با این حال، در زمینه امنیت سایبری، UBA عمدتاً برای شناسایی تهدیدات استفاده میشود. وقتی محصول شما کاربری آسان و جذابی داشته باشد، نهتنها مشتریان فعلی شما وفادارتر میشوند، بلکه احتمال جذب مشتریان جدید نیز افزایش مییابد. به همین دلیل، کسبوکارهای موفق همواره روی بهبود تجربه کاربری خود سرمایهگذاری میکنند.
Hotjar به شما این امکان را میدهد که رفتار دقیق کاربران در صفحات مختلف را مشاهده کنید و از نقشههای حرارتی برای شناسایی بخشهای محبوب صفحات استفاده کنید. ابزارهایی مانند SimilarWeb اطلاعات مربوط به ترافیک ارجاعی و کلمات کلیدی مورد استفاده رقبا را فراهم میکنند. استفاده از این ابزارها به تحلیل جامعتری از رفتار کاربران و بهینهسازی استراتژیهای رقابتی کمک میکند. یکی از محصولات شرکت گوگل به نام Google Analytics ، ابزاری قدرتمند و دقیق برای ردیابی رفتار بازدیدکنندگان و کاربران است. استفاده از امکانات Google Analytics راهی فوق العاده برای درک، تجزیه و تحلیل رفتار کاربران وب سایت ها، اپلیکیشن ها ، نرم افزارها و تجهیزات اینترنت اشیا است.
سپس باید روی تب EventLabel کلیک کنید تامیزان تعامل کاربران با هریک از فرم های سایت را مشاهده کنید. برای ردیابی تعامل کاربر در ارتباط با فرم ها و میزان آن می توانید از افزونه MonsterInsights استفاده کنید. این افزونه دارای یک ویژگی ردیابی رویداد است که دسترسی به داده ها را بدون مختل کردن آنالیتیکس، بسیار آسان می نماید. در این صفحه و در تب های جلسات و بازدید صفحات یک ایده کلی نسبت به پرترافیک ترین صفحات سایت و بهترین منابع ترافیک بدست خواهید آورد. برای انجام این کار پس از نصب و فعال سازی افزونه و وصلکردن گوگل آنالیتیکس به آن در پیشخوان وردپرس به مسیر گوگل آنالیتیکس » گزارش هابروید.
با بررسی رفتاری که کاربران در سایت شما دارند میتوانید با بهتر کردن سایت به پیشرفت آن و کسبوکارتان کمک کنید. برای انجام این کار ابزارهای زیادی وجود دارد که تعدادی از معروفترینهایشان را به شما معرفی کردیم. یکی دیگر از روشهای مهم برای شناسایی نیازهای مشتریان، تحلیل رقبا و بررسی استراتژیهای آنها است. اگر بتوانید نقاط قوت و ضعف رقبا را شناسایی کنید، میتوانید محصولات و خدمات خود را با ارزش بیشتری به مشتریان ارائه دهید. یکی از سادهترین اما مؤثرترین روشها برای شناخت نیازهای مشتریان، دریافت بازخورد مستقیم از آنها است.
تست کاربردپذیری به شما کمک میکند مشکلات طراحی محصول خود را زودتر شناسایی کنید و با بهبود آنها، رضایت کاربران را افزایش دهید. این به معنای کاهش هزینههای اصلاحات، افزایش نرخ تبدیل، و کاهش نرخ خروج کاربران است. شرکتها میتوانند با تحلیل الگوهای رفتاری مشتریان در شبکههای اجتماعی، بهترین زمان برای ارسال پیام به آنها را پیدا کنند. با توجه به تحلیل شبکههای اجتماعی، میتوان الگوهای رفتاری کاربران در شبکههای اجتماعی را شناسایی کرد و استراتژی بازاریابی مناسب برای هر کاربر به عنوان یک افراد یا گروههای خاص طراحی کرد. تحلیل رفتار کاربران به طراحان UX کمک میکند که نیازها و ترجیحات کاربران خود را بهتر درک کنند و با شناسایی مشکلات و موانع، استراتژیهای طراحی خود را بهینه کنند.
برای مثال اطلاعاتی در زمینه Bounce Rate یا Page Views و … را به صورت کامل و با جزئیات خواهید داشت. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم. کتابخانه ی analytics.js جدیدترین و به روز ترین کتابخانه ی Google Analytics میباشد. اگر به تازگی شروع به کار با Google Analytics کرده اید، استفاده از این کتابخانه بهترین گزینه برای شماست. پیشخوان وردپرس همان جایی است که شما محتوا را برای سایت وردپرس خود ایجاد و مدیریت می کنید. همچنین می توانید با مراجعه به صفحه Acquisation » All Trafic » Channels نمایش های صفحه در هر بازدید را برحسب منبع و کانال مشاهده کنید.
این کار به شما کمک میکند تا رقبای مستقیم خود را که در صنعت یا بازار مشابه فعالیت دارند، شناسایی کنید. شناسایی رقبای اصلی به شما امکان میدهد تا با تمرکز بیشتر، تحلیل رفتار کاربران در وبسایتهای آنها را آغاز کنید و از آن برای بهبود استراتژیهای خود بهرهبرداری کنید. اولین قدم شما شامل برای تحلیل کاربران سایت بررسی اطلاعاتی است که در دست دارید. این اطلاعات برای درک اینکه کدام صفحات پرطرفدار هستند، تنگناهای احتمالی در جریان کاربر کجا رخ می دهد و نرخ تبدیل شما چگونه است بسیار ارزشمند است. با شناسایی نقاط درد و مناطق ریزش، میتوانید این بخشها را برای ارائه یک تجربه کاربری روانتر بهینه کنید، که در نهایت منجر به بهبود تبدیلها میشود.
این فناوری میتواند تستهای A/B را برای مقایسه نسخههای مختلف سایت شما (مانند عنوانها، تصاویر، یا دکمههای Call to Action) اجرا کند و با تحلیل دادهها، بهترین نسخه را برای جذب مخاطب و افزایش نرخ تبدیل مشخص کند. هوش مصنوعی به سرعت نتایج را تجزیه و تحلیل کرده و به شما میگوید کدام نسخه برای رسیدن به اهداف برای شما بهتر است. هوش مصنوعی همچنین پیشنهاداتی در مورد چگونگی رفع مشکلات و بهبود عملکرد بخشهای مختلف سایت، مانند سرعت، امنیت و طراحی سایت ارائه میدهد. پایش مداوم رفتار کاربران و رقبا یکی از ارکان اساسی در تدوین و اجرای استراتژیهای موفق کسبوکار است. این فرآیند به شما کمک میکند تا نیازهای در حال تغییر کاربران را شناسایی و پاسخ مناسب ارائه دهید.
صفحات وبسایتهایی که به سرعت بارگذاری میشوند، کاربران را حفظ کرده و نرخ پرش را کاهش میدهند. در مقابل، وبسایتهایی که بارگذاری کندی دارند، ممکن است کاربران را از دست بدهند. این تحلیل به شما کمک میکند که برای بهبود سرعت سایت خود، ابزارها و تکنیکهای بهینهسازی را شناسایی کنید. برای تحلیل دقیق رفتار کاربران، اولین قدم استفاده از ابزارهای تحلیلی مانند گوگل آنالیتیکس، هاتجر و ابزارهای مشابه است. این ابزارها اطلاعات ارزشمندی در مورد ترافیک وبسایت، رفتار بازدیدکنندگان، صفحات پربازدید و الگوهای تعامل کاربران ارائه میدهند. با استفاده از این دادهها، میتوان تشخیص داد که کاربران از کدام صفحات وارد وبسایت میشوند، چقدر زمان در آن سپری میکنند و در چه مراحلی وبسایت را ترک میکنند.
در مقاله audience گوگل آنالیتیکس چیست؟ – آموزش کار با google analytics، به این نتیجه رسیدیم که میتوان در بخش مخاطبان گزارشهای مختلف اعم از جنسیت، محدوده سنی و علایق کاربران به شما نشان داده میشود. تحلیل شبکههای اجتماعی و رفتار کاربران به شرکتها در بهبود روابط با مشتریان کمک میکند. ابزارهای سئو مبتنی بر هوش مصنوعی میتوانند کلمات کلیدی مناسب و مرتبط با کسب و کار شما را شناسایی کرده و ایدههای جدید برای تولید محتوا ارائه دهند. همچنین، هوش مصنوعی میتواند تگهای متا، عنوانها و توضیحات متا را تجزیه و تحلیل کند و پیشنهاداتی برای جذابتر کردن آنها برای موتورهای جستجو و افزایش نرخ کلیک ارائه دهد. یکی از بهترین راهها برای بهبود تجربه مشتری، دریافت بازخوردهای مستقیم از کاربران است.
در این مقاله به بررسی روشهای ایجاد ارتباط عاطفی با مشتریان میپردازیم و نشان میدهیم که چگونه میتوان با برقراری این ارتباط، برند را تقویت کرده و وفاداری مشتریان را افزایش داد. ادغام Microsoft Clarity با وردپرس از طریق افزونه رسمی این ابزار بسیار ساده است. شما میتوانید با نصب این افزونه و وارد کردن کد رهگیری (Tracking Code) بهراحتی گزارشهای تعاملی و نقشههای حرارتی خود را مشاهده کنید. اگر می خواهید یک جدول با سبک اکسل در وب سایت وردپرس خود بسازید، بهترین راه استفاده از بهترین... همچنین با بررسی هر یک از صفحات به صورت جداگانه می توانیدببینید که در هر صفحه چقدر زمان سپری کرده اند.
به عنوان مثال، اگر کاربران زمان زیادی در صفحه محصول میگذرانند ولی خریدی انجام نمیدهند، ممکن است نیاز به ارائه توضیحات بیشتر، تصاویر بهتر یا نظرات مشتریان باشد تا کاربران را به خرید تشویق کند. ابزارهای تحلیلی ابزارها و نرمافزارهایی هستند که رفتار کاربران در یک وبسایت را آنالیز کرده و نمایش میدهند. ابزارهایی که در این حوزه فعالیت دارند از الگوریتمها و روشهایی استفاده میکنند که توسط آنها میتوان به اطلاعات مهمی از عملکرد و رفتار کاربران در سایت دست پیدا کرد. چرا که آنها را در مسیر درست برای مارکتینگ آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، تولید محتوا و غیره قرار میدهد. به علاوه، با تحلیل شبکههای اجتماعی، شرکتها میتوانند به مشتریان خود به عنوان افرادی با نیازهای خاص توجه کرده و بهبود روابط با آنها را به دست آورند.
این تحلیل دادههایی مانند کلیکها، پیمایش، و مدت زمانی را که افراد در هر صفحه صرف میکنند، را ردیابی و تجزیه و تحلیل میکند. این تجزیه و تحلیل به مدیر سایت کمک میکند تا بداند کاربران چه چیزهایی را دوست دارند، چه مشکلاتی دارند و چه حوزههایی را باید بهبود ببخشند. ادغام این ابزار با وردپرس به شما کمک میکند تا تجربه کاربری سایت خود را بهینه کنید و مشکلاتی که ممکن است باعث کاهش نرخ تبدیل شوند را شناسایی کنید. همچنین با ترکیب دادههای کلاریتی و ابزارهایی مانند Google Analytics، میتوانید دید جامعتری از رفتار مشتریان به دست آورید. مایکروسافت کلاریتی (Microsoft Clarity) یکی از ابزارهای تحلیل رفتار کاربران است که به طور خاص برای کسبوکارها و صاحبان وبسایتهایی که به دنبال بینشهای دقیق از تعاملات کاربران هستند طراحی شده است.
مشکلی که این ابزار دارد بروز لگ هنگام استفاده از قابلیت مشاهده زندهی فعالیت کاربر است. جمعآوری این اطلاعات و تحلیل آنها با کمک نرم افزار CRM به شما کمک میکند تا شکافهای موجود در خدمات خود را شناسایی کرده و استراتژیهای بهتری برای رفع نیازهای مشتریان اتخاذ کنید. از تحلیل دادهها برای تبدیل اطلاعات کاربران به مدلهای پایهای فعالیتهای عادی استفاده میکنند.این ابزارها میتوانند از روشهای تحلیل پایهای مانند مدلسازی آماری و الگوشناسی استفاده کنند. بسیاری از آنها همچنین از تحلیلهای پیشرفته مانند هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشین (ML) بهره میبرند. در دنیای رقابتی امروز، موفقیت از آن کسانی است که به نظرات و نیازهای مشتریان گوش میدهند.
در پاسخ به این نیاز، خدمات و تستهای کاربردپذیری مختلفی از سوی شرکتهای گوناگون ارائه شدهاند که هرکدام با داشتن ویژگیهای خاص، میتوانند به کمک کسبوکارها بیایند و به تحقیقات بازار آنها کمک کنند. اما شاید برای شما هم سوال باشد که اصلا تست کاربردپذیری چیست؟ چطور میتوان یک تست کاربردپذیری موفق طراحی کرد؟ در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا به تمام این سوالات پاسخ دهیم و با این خدمات بیشتر آشنا شوید. در مجموع، تحلیل شبکههای اجتماعی به شرکتها در بهبود روابط با مشتریان کمک میکند، زیرا با تحلیل دادههای شبکههای اجتماعی، شرکتها میتوانند بهترین استراتژی را برای ارتقای روابط با مشتریان خود طراحی کنند. به طور مثال، با تحلیل الگوهای رفتاری مشتریان در شبکههای اجتماعی، شرکتها میتوانند بهترین زمان برای ارسال پیام به مشتریان را پیدا کنند و سپس پیامهایی را با محتوای مناسب به آنها ارسال کنند. ارزیابی استراتژیهای محتوایی رقیب شامل بررسی نحوه استفاده از وبلاگها، ویدئوها و صفحات محصول است. وبلاگها میتوانند به جذب ترافیک از طریق محتوای آموزشی یا اطلاعرسانی کمک کنند، در حالی که ویدئوها و صفحات محصول معمولاً برای افزایش نرخ تبدیل و معرفی محصولات یا خدمات مفید هستند.
https://seohacker.academy/product/seo-course-gray-hat-mastering/