استراتژی سئو با ابزارهای رایگان

بهترین ابزار های رایگان سئو معرفی 60 ابزار رایگان تست و تحلیل

Botify با ادغام مواردی چون بودجه کراول و عوامل سئوی فنی که مرتبط با هدف جستجوگر است، می‌تواند تمام عوامل موثر در رتبه بندی را شناسایی کند. سپس گزارشی جامع و عمیق از ترکیب این اطلاعات در اختیار متخصص سئو قرار دهد که با ارزیابی آن می‌توان تغییر در نحوه جستجوی کاربران را، بدون درنظرگرفتن صنعتی که در آن هستند، تشخیص داد. GTMetrix یک سیستم گزارش گیری از سرعت صفحه سایت است که آن را از جنبه‌های مختلف بررسی می‌کند و گزارشی عمیق و مفصل در اختیار متخصص سئو قرار می‌دهد. به کمک این ابزار می‌توان Request‌های صفحه، فایل‌های CSS و جاوا اسکریپت که نیاز به لود شدن دارند و همچنین سایر عواملی که منجر به کند شدن سایت می‌شود را شناسایی و بهبود بخشید. در این مقاله به معرفی 25 مورد از کاربردی ترین ابزارهای سئو می‌پردازیم که شناخت آن‌ها ضروری است. متخصصین سئو به کمک این ابزارها می‌توانند مشکلات فنی سایت را شناسایی و برطرف کنند.

بهترین ویژگی Panguin  این است که امکان روشن و خاموش کردن به روزرسانی ها در ان وجود دارد. به عنوان مثال اگر یک کسب و کار محلی هستید که بر سئوی محلی تمرکز می کنید، فقط می توانید از Panguin بخواهید که آن به روز رسانی های Google را به شما نشان دهد که بر نتایج محلی تأثیر گذاشته اند. شما معمولاً این نوع اطلاعات را فقط از ابزارهای پرمیوم و پولی سئو دریافت می کنید. اما  Seobility این داده ها را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد. یعنی شما با این ابزار می توانید بفهمید که چگونه می توانید یک کلمه کلیدی را بهتر هدف قرار دهید.

در نسخه pro اطلاعات و آمار گسترده و مهمی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. آموزشگاه دارکوب مفتخر است که در دوره سئو نه تنها به شما کار کردن با این ابزارها را آموزش دهد، بلکه به شما آموزش دهد که چگونه استراتژی برای سئو سایت بنویسید و آن را اجرایی کنید. که چرا که این ابزارها صرفا اطلاعاتی را به شما می دهند که شما در تدوین برنامه عملکرد خود، از آن استفاده نمایید. ابزار Google Analytics یکی از قوی‌ترین ابزارها برای تجزیه و تحلیل وبسایت‌ها و برنامه‌هاست که توسط شرکت گوگل ارائه می‌شود. این ابزار ارزشمند برای صاحبان کسب‌وکارها و بازاریابان به‌خصوص توسعه‌دهندگان وب و وب‌مسترها بسیار کاربردی است. با استفاده از Google Search Console می‌توانید بهبودهای مهمی در رتبه‌بندی و نمایش سایت خود در نتایج جستجو داشته باشید و به کاربران محتمل سایت خود را بهتر معرفی کنید.

اگر می‌خواهید به صفحه اول گوگل برسید و بهترین نتیجه را از یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی بگیرید، پیشنهاد ما استفاده از Seed Keywords است. با استفاده از این ابزار می‌توانید همه چیز  را در مورد کلمات کلیدی موردنظر خود پیدا کنید. چت جی بی تی (ChatGPT) واقعا یکی از ابزارهای قدرتمندی است که در حوزه سئو و تولید محتوا مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور کلی، Majestic SEO یک ابزار قدرتمند و حیاتی برای بررسی و بهبود پروفایل بک‌لینک‌ها و بهبود جایگاه وب‌سایت‌ها در نتایج جستجوی گوگل است. این ابزار می‌تواند به وبمستران کمک زیادی در به دست آوردن بک‌لینک‌های ارزشمند و بهبود جایگاه سایت‌ها در نتایج جستجو برای کلمات کلیدی مهم کند.

همچنین من سالهاست از این ابزار کاربردی برای پیدا کردن ایده تولید محتوا استفاده می نمایم. برای مثال، اگر عینک آفتابی بفروشید، می‌توانید ببینید که در چه ماه‌هایی محبوبیت آن افزایش می‌یابد و چه زمانی در سایرین مواقع سال کاهش می‌یابد. هر زمان که دقیقاً عبارتی که می‌خواهید برای آن هشدار داده شود، ذکر شود، Google یک هشدار از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌کند. هنگامی که کسب و کار شما  در Google Maps ظاهر شد، می توانید عکس ها و پیشنهادات را به پروفایل خود اضافه کنید تا مخاطبان هدف خود را جذب کنید. وقتی نوبت به چیدمان یک استراتژی کلیدواژه قوی می رسد، به ایده روشنی از برخی آمار ضروری برای هدایت استراتژی خود نیاز دارید. اگر سایت شما روی وردپرس اجرا می شود، باید Yoast ASAP را نصب کنید چون قوی ترین افزونه SEO در بازار و ۱۰۰% رایگان است.

به علاوه فهرستی از کلمات کلیدی پیشنهادی بر اساس کلمه کلیدی که تایپ کرده‌اید، دریافت می‌کنید. بودجه خزش (Crawl Budget) یکی از جنبه‌های پنهان، اما بسیار مهم در مدیریت سئو است که می‌تواند به‌شکل مستقیم بر رتبه‌بندی سایت در نتایج جستجو تاثیر بگذارد. با نظارت دائم بر وضعیت کرالینگ (crawling) و حذف صفحات بی‌ارزش، مدیریت پارامترهای URL ، بهینه‌سازی لینک‌دهی و… می‌توانید ربات‌های خزنده گوگل را به سمت محتوای کلیدی هدایت کنید. فراموش نکنید که هر اقدام کوچکی برای بهینه‌سازی سایت، می‌تواند به بازدهی این بودجه ارزشمند کمک کند. بودجه خزش (Crawl Budget)، پارامتری است که تعیین می‌کند صفحات شما با چه سرعتی در پایگاه‌داده گوگل ایندکس می‌شود.

بررسی رفتارهای کاربران هم، کمک زیادی به تدوین و اصلاح انواع استراتژی تبلیغاتی در سایت می‌کند. بخش رفتار (Behavior) گوگل آنالیتیکس نشان می‌دهد که بازدیدکنندگان در زمان ورود به سایت دقیقاً از چه صفحاتی بازدید کرده و چه کاری انجام داده‎اند. با استفاده از این ابزار به راحتی می‌توانید بفهمید که برای چه کلمات کلیدی رقبای شما رتبه‌بندی می‌شوند تا با آن‌ها رقابت کنید. همچنین، با این اطلاعات می‌توانید محتوای عالی تولید کنید یا محتواهای موجود را اصلاح کنید. هر کسی که اطلاعاتی درباره گوگل ادز و تبلیغات در گوگل داشته باشد، با ابزار Keyword Planner به خوبی آشناست. این ابزار رایگان گوگل کمک‌تان می‌کند تا هنگام تبلیغات در گوگل ببینید تبلیغ‌تان در آن کلمه کلیدی چگونه عمل می‌کند.

بعد از حل مشکلات فنی سایت به سراغ سئو محتوا که بخشی از سئو داخلی می‌شود بپردازند. ابزار Majestic Seo با ارائه اطلاعات جامعی مانند لینک‌های خارجی، آی‌پی‌های ارجاع‌دهنده، دامنه‌های ارجاع‌دهنده و تاریخچه بک لینک‌ها، وبمستران را در بررسی و بهبود پروفایل بک لینک‌های خود یاری می‌کند. این اطلاعات، جزئیات دقیقی در مورد منابع لینک‌دهنده به صفحات شما ارائه می‌دهد. جت سئو با ارائه امکانات گوناگون در بخش‌های مختلف، به وبمستران امکان مشاهده و بهبود وب‌سایت خود را می‌دهد. از جمله این امکانات، افزونه کروم جت سئو نیز قابلیت مانیتورینگ و آنالیز عملکرد وب‌سایت به‌صورت جامع و کارآمد را به کاربران ارائه می‌دهد.

زمانی که این افزونه را در کروم خود نصب می‌کنید، سایت مورد نظر شما را به‌صورت خودکار تجزیه‌وتحلیل می‌کند و اطلاعاتی درباره نوع CMS سایت، پلاگین‌ و زبان برنامه‌نویسی به شما ارائه دهد. این ابزار امکان بررسی کلمات کلیدی، رصد زمان خزش ربات‌ها و بسیاری از فاکتورهای سئو را به شما می‌دهد. پس از اجرای ممیزی، این ابزار همچنین زمینه هایی را پیشنهاد می دهد که می توانید از طریق آنها لینک های داخلی سایت خودتان را بهبود ببخشید. این کار در کسب رتبه و همچنین در  افزایش رتبه شما در موتورهای جستجو مفید است. این ابزار همچنین به شما امکان می دهد رتبه بندی کلمات کلیدی ارگانیک سایت خود و همچنین افرادی که به شما لینک می دهند (بک لینک های دریافتی) را مشاهده کنید. سایت ایران فاندر در این مجموعه‌ تمام تلاش خودش را کرده است تا بهترین ابزارهای رایگان بصری، نرم، مؤثر، قدرتمند و از همه بهتر کاملا رایگان سئو را خدمت شما معرفی کند.

در این مقاله من ۱۲ ابزار SEO ساخته شده توسط گوگل را که میتوانید برای سئو وب سایت  خود استفاده نمایید را معرفی خواهم کرد. انتخاب ابزارهای سئو مناسب برای استراتژی شما می تواند بسیار دشوار باشد. با این همه تنوع در محصولات ارائه شده  و محدوده قیمت، از کجا شروع می کنید؟ ابزار های سئو گوگل گزینه ای رایگان و عالی برای شروع هستند . کاهش نرخ پرش (Bounce Rate) یکی از بهترین راهکارهایی است که شما می‌توانید برای موفقیت سایت خود انجام دهید. به طور عادی، زمانی که شما برای رسیدن به یک جواب خاص در گوگل سرچ می‌کنید، انتظار دارید که سریعاً به جواب سوال خود برسید و دوست ندارید که موضوعات اضافی را بخوانید. در این شرایط، اگر وارد سایتی شوید که ببینید بیش از اندازه طفره رفته است و جواب شما را نمی‌دهد، خیلی زود از این سایت خارج می‌شوید.

برای این کار تنها کافی‌ست آدرس اینترنتی سایت را وارد کنید؛ هرچه نمره سایت به عدد 100 نزدیک‌تر باشد، بهتر است. ابزار Google Page Speed، توصیه‌هایی هم برای بهبود سرعت سایت ارائه می‌دهد. نکته مهم در استفاده از این ابزار، بررسی همزمان سرعت بارگذاری سایت در نسخه موبایلی و دسکتاپ است. می‌دانید که لینک‌های خارجی به سایت، تاثیر ویژه‌ای در رتبه‌بندی موتورهای جستجو دارند و  کنسول جستجوی گوگل، یکی از بهترین ابزارها برای پیگیری لینک‌هایی است که به سایت داده شده‌اند. در این مطلب به معرفی برخی از ابزارهای کاربردی‌ سئو (رایگان و پولی)، پرداختیم و ویژگی‌ها و امکانات که هرکدام را توضیح دادیم.

با کمک ابزار گوگل پیج اسپید (Google Page Speed Insights)، می‌توان سرعت بارگذاری صفحات در نسخه دسکتاپ و موبایل را چک کرد. حداکثر سرعت بارگذاری یک وب‌سایت، در حالت استاندارد بین 1 تا 3 ثانیه است. همچنین شما می‌توانید از خدمات سئو سایت منتوریکس برای بهبود سئو  وبسایت شما و پیشی گرفتن از رقبا استفاده کنید. اگر نیاز به یک گزارش درباره وضعیت سئو سایت خود دارید، این ابزار می تواند تاثیر بسیار زیادی در نقشه راه شما داشته باشد. در واقع برای نوشتن یک استراتژی، باید بدانید که وضعیت فعلی سایت شما چیست.

این ابزار به وبمستران این امکان را می‌دهد که به‌طور جامع و کامل بخش‌های مختلف داخل وب‌سایت‌هایشان را بررسی کنند. با استفاده از Google PageSpeed Insights، می‌توانید بهبودهای لازم را در سرعت بارگذاری صفحات وبتان اعمال کرده و تجربه کاربری بهتری را برای بازدیدکنندگان خود فراهم کنید. این ابزار ارزشمند به شما کمک می‌کند تا سایت خود را به بهترین شکل ممکن به کاربران ارائه دهید و از لحاظ سئو، در رتبه‌بندی موتورهای جستجو بهبود یابید. یکی دیگر از بخش‌هایی که توسط Site Auditor بررسی می‌شود، وضعیت بک لینک‌های سایت است. این ابزار، اطلاعات مفیدی درباره بک لینک‌های وب‌سایت شما و رقبایتان ارائه می‌دهد.

از ابزارهای سئو که کمک می کند صفحات خود را برای رتبه بندی بالاتر در موتورهای جستجو بهینه کنید. با توجه به تلاش‌های گوگل برای بهبود تجربه کاربری در دستگاه‌های تلفن همراه و فهرست‌بندی اولین موبایل، داشتن یک وب‌سایت پاسخگو به دستگاه‌های موبایل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بهبود سازگاری و رسا بودن وب‌سایت با دستگاه‌های موبایل می‌تواند به بهبود رتبه‌بندی و تجربه کاربری کمک کند. Ahrefs Webmaster Tools یک ابزار مفید برای بهبود سئو وب‌سایت و افزایش دیدرسی در موتورهای جستجو است و به صورت رایگان ارائه می‌شود. همانند گوگل سرچ کنسول، با نصب صحیح این پلتفرم می‌توانید گزارش ماهانه از وب سایت خود تهیه کنید. حتی در شرایطی که کاربر به آن دسترسی ندارد، اطلاعات سایت وی ذخیره می‌گردد.

گزارش این ابزار به‌صورت مجزا برای موبایل و دسکتاپ ارائه نمی‌شود، بلکه به‌صورت کلی و در چهار بخش ارائه می‌شود؛ این بخش‌ها شامل عملکرد، دسترسی، اقدامات عملی و سئو است. با استفاده از این ابزار می‌توانید کیفیت صفحات سایت را از نظر سرعت اندازه بگیرید. همچنین توصیه‌ها و نکات خوبی را برای بهبود سرعت صفحه به شما نشان می‌دهد. Woorank ابزار سئو تحت وب است و در تشخیص مشکلات فنی سایت به شما کمک می‌کند. قابلیت‌های کاربردی وورنک شامل شناسایی کلیدواژه‌ها، میزان ورودی کاربران، گزارش سئو داخلی، بک‌لینک‌های سایت و گزارش موبایل فرندلی‌بودن سایت، قابل استفاده‌بودن، تکنولوژی و شبکه‌های اجتماعی می‌شود.

با این مقاله از مجله آموزشی ایران نوین همراه باشید تا با 20 تا از بهترین و کاربردی‌ترین ابزارهای رایگان سئو آشنا شوید. Site Auditor، یک گزارش کامل از عملکرد سئوی وب‌سایت ارائه می‌دهد که شامل امتیاز هر صفحه و امتیاز کلی وب‌سایت است. این گزارش شامل توصیه‌هایی برای بهبود وضعیت وب‌سایت و رتبه آن است، مانند شناسایی و اصلاح لینک‌های شکسته، بهینه‌سازی عناوین و توضیحات صفحه و بهینه‌سازی کلمات کلیدی. SEMrush ابزاری عالی برای جستجو در مورد کلمات کلیدی است که یافتن رتبه بندی کلمات کلیدی در هر صفحه وب را آسان می‌کند. این داده‌های دقیق در مورد کلمات کلیدی، اطلاعاتی از جمله موقعیت آن‌ها در صفحات نتایج جست‌وجو گوگل و روند ترافیک طی 12 ماه گذشته را ارائه می‌دهد. این ابزار تحلیل و بررسی اطلاعات مرتبط با سئو، کلمات کلیدی، رقبا و رتبه‌بندی‌ها را ارائه می‌دهد.

این ابزار بهترین کلمات کلیدی دارای رتبه، موقعیت سایت در SERP گوگل، اطلاعات بک‌لینک‌ها و ریدایرکت‌های هر صفحه را نشان می‌دهد. این ابزار به شما این امکان را می‌دهد که اطلاعات را از منابع مختلف مانند سرچ کنسول گوگل و گوگل آنالیتیکس ادغام کنید و داده‌های تصویری قابل اشتراک‌گذاری ایجاد کنید. دو ویژگی رایگان و جامع‌بودن این ابزار، شما را به استفاده از هر ابزار مشابه دیگری بی‌نیاز می‌کند. همان‌طور که برای ساختن یک خانه باید از ابزارهای خاصی استفاده کنید، برای تحلیل و آنالیز سئو سایت هم به ابزارهای مختلفی نیاز دارید. ابزارهای بررسی سئو، سایت‌ها، نرم‌افزاها و حتی افزونه‌هایی هستند که با واردکردن یک URL، می‌توانید سایت خود یا رقبا را بررسی کنید و اطلاعات ضروری را در یک چشم برهم‌زدن مشاهده کنید. بازاریابی ماینر در ایالات متحده از مشخصات پایینی برخوردار است اما یکی از بهترین رازهای مخفی اروپای شرقی است.

سایت‌ها و نرم‌ افزارهایی برای تحلیل وضعیت و بهبود سئو سایت شما وجود دارد. این ابزارها به متخصصان سئو کمک می‌کنند تا بهترین استراتژی را برای بهبود سئو سایت در نظر بگیرند و با دقت و ریز بینی سایت خود و رقبا را بررسی کنند. ابزارهای رایگان برای بهبود سئو سایت در دسته ‌بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرند و هر دسته از این ابزار‌ها برای بررسی بخشی از سئو سایت کاربرد دارند. استفاده از این ابزارها می‌تواند در زمان و هزینه شما صرفه‌جویی کند، حضور وب‌سایت در صفحه نتایج و رتبه کلمات کلیدی را بهبود بخشد و در نهایت ترافیک و درآمد بیشتری را برای یک وب‌سایت به ارمغان بیاورد. ابزار Moz یک مجموعه ابزارهای مفید برای بهینه‌سازی موتورهای جستجو (سئو) است که به وبمستران و بازاریابان کمک می‌کند تا وب‌سایت‌ها و محتوای خود را برای موتورهای جستجو بهترین حالت بدهند. این ابزارها اطلاعات بسیار مفیدی ارائه می‌دهند که به بهبود رتبه‌بندی ویدئوها و صفحات وب کمک می‌کنند و در نتیجه بازدیدکنندگان بیشتری به وب‌سایت جذب می‌کنند.

نوشتن برای کاربران، اگر چه رضایت بازدیدکنندگان را تأمین می‌کرد، اما الزاماً به رتبه‌ی بهتر در موتورهای جستجو منتهی نمی‌شد. همان‌طور که می‌بینید موتورهای جستجوی Google و Yahoo و Bing برای کاربران بیشتر از سایر موتورهای جستجو شناخته شده هستند. این برنامه با سایر ابزارهای گوگل ترکیب شده تا ادغام داده ها از مکانهایی مانند Google Search Console ، Google Analytics و غیره آسان شود. این امکان با توجه به روند گوگل که در جهتی پیش میرود که ابتدا نسخه موبایل سایت ایندکس میشود،بسیار مهم است. این ابزار structure markup صفحه را بررسی می کند تا ببیند آیا صفحات در نتایج جستجو برای rich snippet واجد شرایط است. این ابزار به شما کمک می‌ کند تا استراتژی‌ های بک‌ لینک خود را بهبود داده و به سایت خود اعتبار بیشتری بدهید.

برای سه لینک اول نتایج جستجو بررسی معیارهای سئو ازجمله تعداد دامنه های ارجاع داده شده به سایت، تعداد بک لینک،تعداد تخمینی بازدیدکنندگان حائز اهمیت است. یک افزونه رایگان وردپرس برای فشرده¬سازی، بهینه سازی و تغییر اندازه تصاویر است که جهت افزایش سرعت بارگزاری صفحات سایت می باشد. در نسخه رایگان همزمان امکان بهینه سازی 50 تصویر را دارید و برای بهینه سازی و سئو تصاویر بعدی باید مرتباً روی دکمه “Resume” کلیک کنید. که قبلا به نام google webmaster tools شناخته میشد، سرویسی رایگان از گوگل است که به شما کمک میکند تا وضعیت وبسایت خود را در نتایج جستجو کنترل و عیب یابی کنید. مواردی چون برطرف کردن خطاهای فنی ، ارسال نقشه سایت ، structured data issues قابل پیگیری با این افزونه هستند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که عنوان پیشنهادی ، متا توضیحات و URL خود را وارد کنید.

گزارش پوشش ایندکس بهترین ویژگی و مشخصه ای است که این ابزار ارائه می دهد. شما می توانید در این گزارش، فهرستی از صفحات سایت شما را که ایندکس نمی شوند، مشاهده کنید. اگر رتبه بندی در موتورهای جستجو مانند Bing و Yandex برای شما مهم است، توجه داشته باشید که آنها نیز سرچ کنسول مخصوص به خود را دارند. URL یا همان آدرس اینترنتی صفحه یا سایت مورد نظر را وارد کنید تا این ابزار سئو، زمان بارگیری و عملکرد آن URL را در دسکتاپ و موبایل تست کند. این ابزار دقیقاً به شما می گوید که سرعت بارگذاری سایت با توجه به معیارهای مختلف چقدر طول می کشد، و همچنین زمینه هایی را برای بهبود مشکلات سئو سایت تان (در صورت وجود) پیشنهاد می دهد. همان‌طور که اشاره کردیم، کلمه کلیدی یکی از معیارهای گوگل برای رتبه‌بندی صفحات است.

این ابزار رایگان است و امکان ارائه کلمات کلیدی پرجستجو و مرتبط با حوزه کاری شما را فراهم می‌کند. با استفاده از Google Analytics، می‌توانید اطلاعاتی مانند میزان ترافیک وب‌سایت خود، میانگین زمان بازدید، صفحات محبوب، منابع ترافیک، نرخ خروج و تعامل کاربران با محتوای وب‌سایت را رصد کنید. این اطلاعات به شما کمک می‌کنند تا بهترین تصمیمات را برای بهبود عملکرد وب‌سایت خود بگیرید و استراتژی‌های بهینه‌سازی را تعیین کنید. Google Analytics، یکی از ابزارهای کلیدی از گوگل است که سئو، عملکرد و ترافیک وب‌سایت را رصد می‌کند. این ابزار به شما اطلاعات دقیقی ارائه می‌دهد که می‌توانید با آن‌ها بهبودهای لازم را در وب‌سایت خود اعمال کنید. داده‌های ترافیکی وب‌سایت، کلمات کلیدی، رتبه‌بندی صفحات و سایر معیارهای سئو را بررسی و در قالب گزارش ارائه می‌دهد.

لذا شما با گذراندن دوره سئو و یادگیری اصول آن، می توانید وارد بازار کار شوید. حال اگر مدرک بین المللی فنی و حرفه ای سئو را دارا باشید، می توانید در سایت های فریلنسری، با ترجمه و ارائه آن، اقدام به دریافت پروژه و کسب درآمد دلاری نمایید. به طور کلی، Google Trends ابزاری قدرتمند برای درک رفتار کاربران و مخاطبان اینترنتی است و می‌تواند در بسیاری از جنبه‌های کسب و کار و بازاریابی به شما کمک کند. اگر سایت شما با سی ام اس وردپرس طراحی شده است، به شما پیشنهاد می کنیم که این پلاگین یا افزونه را روی سایت خود فعال نمایید. چرا که با نصب این افزونه می توانید سئوی محتوایی سایت خود را بررسی کرده و از اشکالات آن مطلع گردید.

شما می‌توانید با استفاده و کمک این ابزارها، درک درستی از عملکرد وب‌سایت خود دریافت کنید و مشکلات و نقاط ضعف یا نقاط قوت هر کدام از بخش‌های وبسات را متوجه شوید. جت سئو یک ابزار ایرانی است که یکی از بهترین ابزارهای بررسی سئو سایت محسوب می‌شود، زیرا هم از نظر قیمت و هم دقت بالایی که برای سایت‌های ایرانی دارد، بهترین نتیجه را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای استفاده از سرچ کنسول گوگل، تنها باید وب‌سایت خود را توسط گوگل تأیید کنید. استفاده از این ابزار به دلیل رابط کاربری فوق‌العاده، بسیار ساده است و گوگل اطلاعات و پشتیبانی بسیار خوبی را برای کمک به کاربران از این ابزار ارائه می‌دهد. تمامی بخش‌های این ابزار کاملا رایگان هستند و نیازمند پرداخت هیچ هزینه‌ای نیستید. گوگل سرچ کنسول توضیح زیادی نمی‌خواهد چون تقریبا هر کسی که وارد دنیای دیجیتال مارکتینگ می‌شود، با این ابزار آشناست.

بنابراین با این روش، شانس زیادی برای قرارگرفتن در صفحه اول جست‌وجو دارید. ساخت فایل Robots.txt یکی از اقدامات لازم برای بهینه‌سازی سئو سایت است. در این فایل شما مشخص می‌کنید ربات‌های گوگل مجاز به کرال کدام صفحات سایت هستند. آیا کسی گفته است؟ Keyword Hero برای حل مشکل داده های کلمه کلیدی که با ابزارهای دیگر پیدا نمی شوند با ریاضی پیشرفته و ماشین لرنینگ کار می کند. این یک ابزار عالی نیست، اما برای کسانی که تلاش می کنند کلمات کلیدی را با تبدیل و سایر معیارهای موجود در سایت مطابقت دهند، این داده ها می توانند یک گام ارزشمند در جهت درست باشند.


https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/